چهار شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱

فیروزی:اشتباهات داوری تیم را وارد بحران کرد.

فیروزی:اشتباهات داوری تیم را وارد بحران کرد

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در سه بازی گذشته داوری امتیازات مهمی از صنعت نفت گرفت تا تیم وارد بحران شود.
به گزارش «رصنا» علیرضا فیروزی اظهار کرد: کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند که برای موفقیت تیمی در مسابقات ، علاوه بر کیفیت فنی و پتانسیل تیم ، شرایط روز مسابقه و شانس هم روی موفقیت یا عدم موفقیت تیم تاثیر گذار است .
وی بیان کرد:  یکی از موضوعات که می تواند بعنوان شانس موفقیت باشد موضوع اشتباهات داوری است که آیا اشتباهات داور به سود شما باشد یا به ضرر شما ؟ 
مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای تیم صنعت نفت آبادان که با وجود تمام محدودیتهای مالی و غیره ، جمع آوری امتیاز در لیگ برتر خیلی دشوار و استرس زا و بسیار تحت فشار است ، بحث اشتباهات داوری در سه بازی اخیر و به تایید کارشناسان داوری خیلی آزار دهنده و ظالمانه بوده است .
وی افزود: جمله کلیشه ای معروف که اشتباهات داوری جزئی از بازی است و آنرا می بایست پذیرفت ما یعنی کادر مدیریتی و فنی نفت آبادان پذیرفته و هیچگونه هیاهو و جاروجنجال و فضای پرتنشی را چه کنار زمین و هنگام مسابقه و چه پس از آن و در کنفرانس ها و مصاحبه ها و فضای رسانه ای و مجازی ، بوجود نیاورده ایم .
وی با انتقاد از نحوه داوری ها در سه بازی گذشته تیم صنعت نفت گفت: آیا نتایج سه بازی اخیر را با پذیرفتن اشتباهات داوری می توان جبران نمود، آیا  برای هواداران ما که نگران نتایج تیم خودشان هستند می تواند قانع کننده باشد ؟ 
فیروزی با اشاره به سه اشتباه مرکبار تیم های داوری در سه بازی گذشته صنعت نفت گفت: آن اشتباه  داوری بازی پرسپولیس و سپس پنالتی کذایی با نفت مسجد سلیمان و آخری گل افساید تراکتورسازی 
حداقل ۲ تا ۳ امتیاز را می توانست برای ما داشته و شرایط تیم را به سمت بحران سوق ننماید که متاسفانه با اشتباهات داوری این امتیازها ضایع گردید . 
فیروزی گفت: حالا مجموعه تیمی ما علاوه بر تحت فشار قرار گرفتن زیر بار انتظارات هواداران ، تحت فشار اوضاع بحرانی بوجود آمده بر اثر ضایع شدن امتیازات هستند و این کار مجموعه مدیریت تیم را خیلی دشوار و طاقت فرسا مینماید . 
وی اظهار کرد: از سازمان لیگ و کمیته داوران و فدراسیون فوتبال تقاضا داریم اکنون تیم هایی مانند صنعت نفت آبادان که نمی توانند رقابت منصفانه و یکسانی را برای کسب جایگاه در مسابقات با سایر تیم های متمول داشته باشند حداقل در زمینه قضاوت و عدالت و داوری شرایط بهتری را دارا باشند و با نظارت خوب و برخورد خوب ، اشتباهات داوران را به ضرر تیم های مستضعف به حداقل برساند تا در آینده شاهد لیگی پویا و رقابتی و هیجان انگیز باشیم .

پیروزی جوانان طلایی پوش در اهواز

پیروزی جوانان طلایی پوش در اهواز

یک شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان