دو شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰

انتظار ادامه ی حمایتهای همه جانبه از امیدهای نفت/ تقدیر از شریفی نسب

یک پیشکسوت: 
انتظار ادامه ی حمایتهای همه جانبه از امیدهای نفت/ تقدیر از شریفی نسب

کاپیتان سابق تیم صنعت نفت آبادان، گفت: انتظار می رود مسئولان باشگاه صنعت نفت حمایت همه جانبه ی خود از تیم امید صنعت نفت برای کسب موفقیتهای بعدی و پیروزی در لیگ دسته یک را ادامه دهند.

عباس هاشمپور؛ در گفتگو با خبرنگار رصنا (روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان) اظهار کرد:  درخشش تیم امیدهای صنعت نفت در لیگ دسته یک و صعود آنها به مرحله بعد قابل تقدیر است.

وی درباره ی دلیل حضورش در آبادان اظهار کرد: روی رفاقتی که با امید شریفی نسب که فوتبال را با هم از سال ۷۰ شروع کردیم و آقایان بزمه و فریدون جمی که کاپیتان من بود، دوست داشتم در کنار تیم امیدهای صنعت نفت باشم و این حضور چیزی جز علاقه و عشق به تیم آبادان و بچه های نفت نیست.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: تلاش بازیکنان تیم امید صنعت نفت که منجر به صدرنشینی آنها در گروه خود و رفتن به مرحله ی بعد بازیهای لیگ دسته یک شد، حاصل تلاش مدیرعامل باشگاه صنعت نفت، امید شریفی نسب سرمربی و کادر فنی این تیم است که جای قدردانی دارد.

وی تصریح کرد: انتظار می رود با ادامه حمایت همه جانبه مسئولان باشگاه از امیدها، زمینه ی کسب موفقیت آنان در لیگ دسته یک و صعودشان به لیگ برتر فراهم شود و نفتی ها باز هم افتخار آفرین ظاهر شوند.

پیروزی جوانان طلایی پوش در اهواز

پیروزی جوانان طلایی پوش در اهواز

یک شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان