سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰

هوادار صنعت نفت بودن اتفاقی نیست

 

هوادار صنعت نفت بودن امری اتفاقی نیست؛ باید آبادانی باشی تا مفهوم درست هواداری را بفهمی و آن را درک کنی.
هوادارانی که بدون هیچ چشم داشتی عشق شان صنعت نفت است و علاقه به آن ریشه در باور و تاریخ پر فروغ شهرشان دارد.
اینکه در کجای آبادان زندگی کنی امیری، بوارده، بریم و یا ذوالفقاری و سلیچ و شطیط در میزان علاقه مندی هواداران به این تیم ریشه دار و اصیل اثری ندارد، فرقی ندارد کودک باشی و یا جوان و حتی پیر، زن باشی یا مرد، وقتی پای عشق به محبوبترین داشته ات یعنی تیم صنعت نفت در میان باشد همه یک رنگ می شوند و یک صدا و برای موفقیت اش دست به دعا بر می دارند.
بایستی آبادانی باشی تا بدانی طرف دار واقعی تیم صنعت نفت بودن باور است و هواداری از آن فرهنگ. هوادار زرد پوش طرفداری از نفت برایش ثواب است و غیر آن خطا.
بایستی دلداده ای باشی از جنس هوادار آبادانی تا بفهمی در این دیار پاک هواداری یک عادت دیرینه و یک وظیفه در قبال تنها دلخوشی است و اگرچه پیروزیهایش موجبات شادی همگان را برای ساعات طولانی و حتی روزها فراهم می کند اما شکست هایش نیز به رغم تلخی هایش، ناگزیر است و دقیقا در همین زمان است که هوادار آبادانی بدون هیچ مشوقی، رنگ زرد می شود بهانه اش تا به امید روزهای پر فروغ تر و روشن آینده، هر جا و هر ساعتی بی هیچ ادعایی هوادار صنعت نفت باقی بماند. تاریخ به خوبی، بزرگی ورزش آبادان، ورزشکاران و هوادارانش را نشان داده است.
اینجا آبادان؛ ساعت هواداری و حمایت برای بازگشت تیم به روزهای آرمانی است.
پس یا علی مدد

پیروزی جوانان طلایی پوش در اهواز

پیروزی جوانان طلایی پوش در اهواز

یک شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان